Welkom voormalige leden Barbara Zaandam

Welkom Uitvaartvereniging Barbara Zaandam

23 februari 2023

Door opheffing van Begrafenisvereniging Barbara Zaandam zijn alle leden aangemeld bij onze vereniging. En we heten u allen van harte welkom.

Woensdag 22 februari is een mailing naar een groot aantal van deze leden verstuurd. Deze mailing is afgebroken toen we erachter kwamen dat postcode en adressen niet matchten. Begin volgende maand wordt dit automatisch hersteld en ontvangen alle leden een nieuwe brief. Onze excuses voor het ongemak.

Mochten er andere vragen zijn of wilt u een wijziging doorgeven dan graag via steunpunt@uitvaartvereniging.org. Vermeld hierbij a.u.b. uw volledige naam en adresgegevens.

Nogmaals van harte welkom.

Activiteitenoverzicht

De aankomende periode zijn er een aantal bijeenkomsten met de notaris georganiseerd. In een informele setting en onder het genot van een kopje koffie met wat lekkers wordt uitleg gegeven over het testament, het levenstestament en welke zaken u nu al kunt bespreken rondom uw uitvaartwensen. Er is voldoende tijd om uw vragen te stellen....