Mijn wensenlijst

Online uitvaartstream

7 april 2020

Het vastleggen van de wensen voor uw uitvaart. Misschien wilt u hier helemaal niet aan denken. Maar het zou ook kunnen dat u het juist een rustig idee vindt. Uw nabestaanden weten dan te zijner tijd precies wat uw wensen zijn en hoe uw uitvaart eruit zou moeten zien.

Dit kan op verschillende manieren. Als u hier klikt op wensenlijst, dan kunt u een wensenlijst downloaden. Deze kunt u dan zelf uitprinten en invullen. In deze tijd van het coronavirus, hebben wij ook een document voor u gemaakt met wat tips om de uitvaart aan te passen aan de huidige omstandigheden. Meer informatie omtrent uitvaarten en het coronavirus vindt u hier.

Als u lid bent van Uitvaartvereniging Associatie & IJmond (of lid wordt), dan bieden wij u ook de mogelijkheid om een online wensenlijst te maken. Zowel het lidmaatschap als het gebruik van de online wensenlijst zijn gratis.

Het goededoelenfonds ondersteunt het participatiekoor

Dit weekend overhandigde Gré Noom, voorzitter van het Goededoelenfonds van Uitvaartvereniging Associatie & IJmond, een cheque ter waarde van €500,00 aan Hilma van Slooten van het Participatiekoor IJmond Noord. “Wanneer iemand de diagnose dementie krijgt, wordt al snel duidelijk dat deelname aan het dagelijks leven niet meer zo vanzelfsprekend is. Niet omdat de persoon niet...