‘Koffiedrinken met de notaris’ dinsdag 9 mei in Purmerend

Uitvaartcentrum Purmerend

22 maart 2023

Veel mensen hebben vragen over uitvaart en erfrecht. Toch is de drempel om naar een uitvaartonderneming of een notaris te gaan soms best hoog. Daarom organiseren wij in een informele sfeer, onder het genot van een kopje koffie, een bijeenkomst waarin u vragen kunt stellen aan de notaris en een medewerker van Uitvaartvereniging Associatie & IJmond.

Ledenconsulent Mariska van Aarst en notaris ten Brinke vertellen u onder andere meer over:
– Wat is het verschil tussen een levenstestament en een testament
– Wie erft er van mij als ik geen testament heb
– Hoe kan ik mijn uitvaartwensen vastleggen

Activiteitenoverzicht

De aankomende periode zijn er een aantal bijeenkomsten met de notaris georganiseerd. In een informele setting en onder het genot van een kopje koffie met wat lekkers wordt uitleg gegeven over het testament, het levenstestament en welke zaken u nu al kunt bespreken rondom uw uitvaartwensen. Er is voldoende tijd om uw vragen te stellen....