Liesbeth Pauw

Mijn naam is Liesbeth Pauw, Sinds november 2018 werk ik met veel enthousiasme voor het Steunpunt van Uitvaartvereniging Associatie & IJmond.  Het geeft veel voldoening om zorgen weg te nemen en situaties overzichtelijker te maken.

Met de komst van het Steunpunt hebben we onze dienstverlening zowel voor als ook na een overlijden uitgebreid. Daardoor heeft het lidmaatschap van Uitvaartvereniging Associatie & IJmond meer betekenis gekregen. Wij kunnen u helpen bij vragen op het gebied van ouder worden en zorg & welzijn. In onze veranderende maatschappij zijn er nieuwe behoeftes ontstaan op het gebied van zorg en ondersteuning. Wat zijn de mogelijkheden en waar heb je recht op? Het is vaak een wirwar van wet & regelgeving waarin je gemakkelijk kunt verdwalen. Ook wordt u verwezen naar het internet en dit is niet voor iedereen vanzelfsprekend of gemakkelijk.
Wij willen u daarbij graag helpen. Kunnen we het niet zelf, dan zorgen we dat u wordt doorverwezen naar de juiste persoon of instantie
U kunt bij het Steunpunt ook terecht met vragen rondom uitvaartzorg en overlijden.  Zijn mijn wensen te realiseren? Wat gaat dat allemaal kosten? Is het nodig om zaken vast te leggen bij een notaris?

Wij helpen u graag bij  wat u nu kunt regelen voor later.