“Vertel eens” met Piet Oudega

Onlangs is onze ledenconsulente Maggie Boode samen met Piet Oudega, (voorzitter van het bestuur van Uitvaartvereniging Associatie en IJmond) een wandeling gaan maken op de Zaanse Schans.

Naast zijn werkzaamheden voor het bestuur van de Uitvaartvereniging, is Piet Oudega ook voorzitter van het bestuur van de Zaanse Schans. Tijdens een prachtige wandeling langs de molens en de typische Zaanse huizen, vertelde Piet over zijn werkzaamheden maar ook over hoe hij graag zijn eigen uitvaart zou willen zien in de toekomst. Bent u nieuwsgierig geworden naar het verhaal van Piet Oudega? Het volledige gesprek, en de prachtige beelden van de Zaanse Schans zijn te bekijken in onderstaande video.

Welkom aan de leden van Geloof, Hoop en Liefde

Sinds 1 januari van dit jaar zijn de leden van Geloof, Hoop en Liefde bij onze Uitvaartvereniging gekomen. Wij willen hen hierbij hartelijk welkom heten en hopen dat zij zich bij ons thuis voelen.

Heeft u nog vragen over het lidmaatschap van onze Uitvaartvereniging? Bel dan met het Steunpunt via 075 – 820 0210.

Cor Hoogland geridderd

De voormalige voorzitter van onze Uitvaartvereniging heeft afgelopen najaar een lintje gekregen voor al zijn inspanningen.
Hartelijk gefeliciteerd!