Afscheid van Maggie Boode

9 november 2022

Mariska van Aarst
Mariska van Aarst – ledenconsulent

Sinds 1 september heeft ledenconsulent Maggie een andere baan. Samen met Liesbeth Pauw heeft zij in 2018 aan de wieg gestaan van het ‘Steunpunt voor Leden’. Wij zijn haar dan ook dankbaar voor haar grote inzet en enthousiasme en wensen haar veel succes en plezier in haar nieuwe functie.

We zijn blij te kunnen vertellen dat Mariska van Aarst haar uren als ledenconsulent gaat uitbreiden en daarmee volledig invulling gaat geven aan alle werkzaamheden van de ledenconsulent.

De Vraagbaak: Inlopen zonder afspraak!

Een aantal keer per week kunt u bij ons binnenlopen zonder afspraak. De koffie staat klaar en u bent van harte welkom met al uw vragen of om een kijkje te nemen in een van onze uitvaartcentra op de volgende dagen tussen 10.00 en 12.00 uur:

Maandag: Alkmaar, Edisonweg 15
Dinsdag:
Purmerend, Purmerweg 94
Woensdag:
IJmuiden, Waalstraat 101

‘Koffiedrinken met de notaris’ dinsdag 16 april in Heemskerk

Veel mensen hebben vragen over uitvaart en erfrecht. Toch is de drempel om naar een uitvaartonderneming of een notaris te gaan soms best hoog. Daarom organiseren wij in een informele sfeer, onder het genot van een kopje koffie, een bijeenkomst waarin u vragen kunt stellen aan notaris Muller van Janssen & Van Commenée Notarissen en Ledenconsulent...