Het lidmaatschap

Uitvaartvereniging Associatie & IJmond is een vereniging zonder winstoogmerk. Het lidmaatschap is gratis. Onze leden blijven via de vereniging op de hoogte van belangrijke ontwikkelingen in de uitvaartzorg en kunnen bovendien een beroep doen op financiële voordelen.

Voor wie?

Het lidmaatschap is primair voor iedereen woonachtig in de IJmondregio (IJmuiden, Beverwijk, Heemskerk) en de regio’s Zaanstreek, Purmerend, Alkmaar, Heiloo en Castricum. De voordelen van het lidmaatschap gelden voor de inwonende gezinsleden. Het is aan te bevelen om de gezinsleden ook als lid aan te melden.

Voordelen voor leden

Het lidmaatschap biedt tal van voordelen. U ontvangt periodiek een ledenmagazine, waarmee u op de hoogte blijft van ontwikkelingen. Denkt u hierbij aan alles wat kan spelen rondom de uitvaart in de breedste zin van het woord. Daarnaast ontvangt u korting op de uitvaartkosten (binnen bepaalde voorwaarden). De ledenconsulent is bereikbaar voor al uw vragen rondom ouder worden, zorg en overlijden. Dit kan per mail, telefonisch of in een persoonlijk gesprek. Ook kunt u gebruik maken van de speciaal geselecteerde ‘Diensten voor Leden’.

Lid worden

Lid worden is eenvoudig én bovendien gratis. U vult een formulier in en wij regelen de rest. U kunt vrijwel direct gebruik maken van alle services voor leden.

Samenwerking met DELA

Onze vereniging werkt samen met DELA. DELA biedt onze leden korting op de uitvaartkosten (tenzij u een DELA- of Yardenverzekering heeft).

Uw uitvaartwensen

Hebt u specifieke wensen voor uw afscheid? Noteer deze dan alvast. Juist tijdens het leven. Niet alleen voor uzelf, maar vooral ook voor uw nabestaanden. Het neemt hen zorgen uit handen en maakt het afscheid nog persoonlijker. U kunt een wensenlijst op papier gebruiken óf uw wensen online vastleggen.

Gegevens wijzigen

Bent u al lid en is er iets gewijzigd? Gebruik dan het wijzingsformulier om de nieuwe gegevens aan ons door te geven.

Boekverloting

“Kasper” is een aangrijpend verhaal dat de strijd van Kasper tegen kanker op een eerlijke en ontroerende manier beschrijft. Het boek belicht de ongelofelijke positiviteit van Kasper, ondanks de zware uitdagingen waarmee hij wordt geconfronteerd. Door de woorden van Jeroen krijg je een diepgaand inzicht in de rauwe realiteit van deze strijd. De momenten van...